Facility Management Group-dan İş Elanı: Çağrı mərkəzinin operatoru tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Müştərilərdən gələn telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması;
– Müştərilərdən gələn istək və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunmas;
– Müştərilərə xidmət və məhsullar haqda məlumatın verilməsi;
– Marketinq araşdırmaları məqsədi ilə zənglərin edilməsi;
– Bütün müştərilərə özəl yanaşma və təmkinli davranış;
– Müştərilərin istəkləri düzgün şəkildə qiymətləndirib Satışa doğru yönləndirmək.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
– Ali təhsil;
– Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi;
– Səlis azərbaycan və rus dili biliyi (ingilis dili arzu olunandır);
– Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
– Səlis nitq qabiliyyəti;
– Təqdimat bacarığı;
– Kommunikasiya və komanda ilə işləmək bacarıqları
İş rejimi:
– İş qrafiki: 5 gün iş, 2 gün istirahət günü
– İş saatları: 10:00-dan – 19:00-dək
– Könüllü tibbi siğorta;
– “Dəyərlisən” Paşa loyallıq proqramına üzvlük;
– Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;İşçinin inkişafı üçün təlim, tədris proqramları.
Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd edərək hr@fmg.az e-poçt ünvanına əlavə edib göndərmələri xahiş olunur
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına göndərilən müraciətlərə baxılacaq – zəng üzərindən sorğular qəbul olunmur