FINCA Azerbaijan Vakansiya elan edir: Müştəri Müraciətləri üzrə İşçi tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Müştərilərdən birbaşa və ya dövlət orqanları vasitəsi ilə Təşkilatın müştəri şikayətləri kanalına daxil olan yazılı və şifahi müraciətləri qəbul edir, qeydə alır və müvafiq Hüquqşünasın nəzarətində cavablandırılmasını təmin edir;
– Müştərilərin məlumatlandırılması məqsədilə onların hüquq və öhdəlikləri, o cümlədən müraciətlərə baxılması prosesi barədə sənədləri hazırlayır, həmin sənədlərin əlçatanlığını və müştərilərə izah edilməsini təmin edir;
– Müraciətlərin xarakterindən asılı olaraq Müştərilərlə şifahi danışıqlar aparır və görüşlər təşkil edir, müvafiq Hüquqşünasın nəzarətində onlara müraciətləri üzrə məsləhət və izahatlar verir;
– Müraciətlərin araşdırılması məqsədi ilə aidiyyəti struktur bölmələrlə operativ məlumat mübadiləsi aparır, sorğular verir, aidiyyəti sənədləri tələb edir, onlardan yazılı və şifahi arayışlar və məlumatlar alır;
– Müştəri xidməti ilə əlaqədə olan əməkdaşlara, müştərilərin şikayətlərinin toplanması və struktur bölməyə ötürülməsi, istehlakçılarla davranış və digər mövzularda təlimlərin keçirilməsini təmin edir;
– Müştərilərdən daxil olan şikayətlərin reyestrdə qeydiyyatını aparır, reyestrdə olan məlumatları daxil olma dövrünə və xarakterinə uyğun icmallaşdırır;
– Fəaliyyətinə və istehlakçı şikayətlərinin əsas səbəblərinə dair statistikanın aparılmasını və ümumiləşdirilməsini təmin edir;
– Müştərilərlə hüquqlarının, qanuni mənafelərinin və istehlakçılarla münasibətlərdə etik davranış qaydalarının pozulması hallarının aşkarlanması üçün müvafiq Hüquqşünasın nəzarətində araşdırma aparır və çatışmazlıqların aradan qaldırılması istiqamətində Hüquq Departamenti Rəhbərinə müvafiq təkliflər hazırlayır;
– Birbaşa Rəhbəri tərəfindən müəyyən edilmiş digər öhdəlikləri icra edir.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
– Ali təhsil (Hazırda Bakalavr dərəcəsini bitirməkdə olan namizədlər müraciət edə bilər);
– İş təcrübəsi tələb edilmir (Müştərilərlə iş sahəsində könüllü təcrübənin olması üstünlükdür);
– Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyətinə malik olmaq;
– Rus və ya İngilis dilində orta danışıq və yazı qabiliyyətinə malik olmaq üstünlükdür;
– Zərurət olarsa Regionlara səfər etmək imkanına malik olmaq;
– MS Office proqramlarını yaxşı bilmək;
– Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil və komanda daxilində işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri.
İş rejimi:
– İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
– İş saatları: 09.00-dan 18.00-kimi
– İş yeri: FINCA Azerbaijan baş ofis
Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini mövzu hissəsində “Müştəri Müraciətləri üzrə İşçi” qeyd etməklə BU LİNKƏ əlavə edib göndərmələri xahiş olunur
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına göndərilən müraciətlərə baxılacaq – zəng üzərindən sorğular qəbul olunmur