Bank BTB ASC Təşkilati işlər departamentindən Vakansiya: Ümumi şöbənin kiçik mütəxəssisi (Reception) tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Bankın cari məhsulları və xidmətləri barədə tam məlumatlı olmaq.
– Banka müraciət edən müştəriləri ilkin məlumatlandırmaq və uyğun şöbəyə yönəltməsi.
– Daxili qaydalara uyğun olaraq kargüzarlıq işinin aparılması tələbləri üzrə öhdəsinə düşən işləri vaxtında və keyfiyyətlə icra etmək;
– Kargüzarlıq işinin aparılması qaydalarına əməl etmək, bankın kargüzarlıq işini aparmaq, lazımi məktubların, arayışların, müqavilələrin və digər sənədlərin daxili qeydiyyatını aparmaq;
– Qeydiyyat kitablarını, qovluqları, jurnalları aparmaq, onların saxlanılmasını təmin etmək;
– Xidməti sənədləri redaktə etmək;
– Zəruri olan sənədləri arxivə təhvil verilməsi üçün hazırlamaq;
– Bank sirrini qorumaq;
– İşinə dair hesabatların hazırlanmasını və təqdim edilməsini təmin etmək;
– İş prosesində ona verilən digər tapşırıqların vaxtında və keyfiyyətlə icrasını təmin etmək.
Namizədlərə tələblər:
– Ali təhsil;
– Yaş 21-35;
– Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), İngilis dili (arzuolunandır);
– Microsoft Word və Excel proqramlarında mükəmməl işləmə bacarığı;
– Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçı bacarığı;
– Dövlət strukturları üzrə kargüzarlıq işinin təşkili qaydalarını bilməsi;
– Elektron sənəd dövriyyəsi proqramlarında iş təcrübəsi olmalı;
– Gərgin şəraitdə işləmək bacarığı;
– Təşəbbüskarlıq və komandada işləmək bacarığı.
İş rejimi:
– 5 günlük iş qrafiki
– Karyerada irəliləmə imkanı
Sosial imtiyazlar:
– Peşəkar İnkişaf imkanları
– təlimlərdə iştirak, sertifikasiyalar,
– Peşəkar beynəlxalq iş mühiti,
Əmək haqqı:
– ştat cədvəlinə uyğun rəqabətli maaş
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat;
Müraciət üçün:
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində “Ümumi şöbənin kiçik mütəxəssisi” qeyd edərək cv@btb.az ünvanına göndərə bilərlər.
DİQQƏT: yalnız e-mail ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq, zəng və ya whatsapp üzərindən müraciətlər qəbul olunmur
