AzInTelecom Vakansiya elan edir: Çağrı mərkəzi operatoru tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
– Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
– Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
– Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
– Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
– Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
– Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.
Tələblər:
– Ali təhsil;
– Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
– Xoş səs tonuna malik olmalı;
– Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
– Komanda ilə işləmə bacarığı;
– Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
– Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
– Qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
– Azərbaycan və rus dili sərbəst; ingilis dili biliyi (üstünlükdür)
İş rejimi:
– İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi,
– İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-kimi
Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd edərək career@azintelecom.az e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına göndərilən müraciətlərə baxılacaq – zəng üzərindən sorğular qəbul olunmur