VTB Bank Azərbaycan Vakansiya elan edir: Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Bankın mövcud və potensial müştərilərinə Bankın məhsul və xidmətləri üzrə məlumat, məsləhət və xidmət dəstəyinin göstərilməsi;
– Daxil olan/çıxan zənglərin, elektron müraciətlərin/ərizələrin qəbulu, emalı və qeydiyyatının həyata keçirilməsi;
– Bank işçilərinin daxili nömrələrinə daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsinin həyata keçirilməsi;
– Müştərilərlə bağlı mübahisəli/münaqişəli vəziyyətlərin / məsələlərinin düzgün həlli;
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
– Qüsursuz nitq;
– MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi;
– Pretenziya/şikayətlərlə işləmə bacarığı;
– Müştəri yönümlük və komandada işləmə bacarığı;
– Rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzu olunandır).
İş rejimi:
– İş qrafiki : Həftəiçi 5 gün
– İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-kimi
Əmək haqqı:
– müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini (foto ilə) mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə hr@vtb.az e-poçt ünvanına əlavə edib göndərmələri xahiş olunur
DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına göndərilən müraciətlərə baxılacaq – zəng üzərindən sorğular qəbul olunmur