Bantik beauty shop Ofis menecer vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir
Vəzifə öhdəlikləri:
– Ofisdaxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək;
– Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək;
– Telefonla daxil olan bütün sorğuların izlənməsi, geri dönüş edilməsi;
– Zənglərə cavab vermək, tələb olunan və daxil olan sənədləri qəbul etmək və qeydiyyatını aparmaq;
– Rəhbərliyə gündəlik hesabatların verilməsi və s.
Namizədlərə tələblər:
– Təhsil: ali təhsil üstünlükdür;
– İş təcrübəsi: Qeydiyyatçı (Reception) və ya kargüzarlıq sahəsində 1 il iş təcrübəsi;
– Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü;
– Yaş həddi: 20-30 arası;
– Cins: qadın;
– Dil biliyi: Azərbaycan dilini yazılı və şifahi bilmək (ingilis və rusları dilləri arzu olunandır);
– Kompyuter biliyi: MS Office proqramları;
– İşə ciddi və məsuliyyətlə yanaşma;
– Sorğuların operativ cavablandırılması qabiliyyəti;
İş rejimi:
– İş qrafiki: 5 günlük iş rejimi
– İş vaxtı: 10:00-dan 18:00-kimi
– İş yeri: Xətai r. Babək prospekti, Babək plaza (Xətai metrosunun yaxınlığı)
Əmək haqqı:
– Başlanğıc aylıq məvacib 500 manat təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq)
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis menecer” qeyd edərək officemuhasib@gmail.com e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq, zəng üzərindən müraciətlər qəbul olunmur