Azərbaycan Dəmir Yolları QSC Vakansiya elan edir: Əlaqə mərkəzinın mütəxəssisi tələb olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
– Əlaqə mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
– ADY-nin sosial media kanallarına daxil olan müraciətləri cavablandırmaq;
– Buraxılmış zənglərə geri dönüş etmək;
– Müştərilərlə ünsiyyət zamanı stressli şərait yarandıqda etik davranışları və təyin olunmuş reqlamenti gözləmək;
– Müəssisənin məhsulları, xidmətləri və qaydaları barədə tam məlumatlı olmaq;
– Bütün zəngləri öncədən təyin edilmiş qayda və meyarlara uyğun cavablandırmaq;
– Daxil olan müraciətlərin təyin edilmiş qaydada qeydiyyatını aparmaq;
– Sistem, proqram təminatı və ya işlə bağlı digər bir çətinlik yarandıqda birbaşa rəhbərə xəbərdarlıq etmək;
– Məlumat bazasında hər hansı məlumat olmadıqda aidiyyəti üzrə müvafiq struktur bölmələri məlumatlandırmaq;
– ADY-yə aid məlumatın məxfiliyini qorumaq
Namizədlərə tələblər:
– Təhsil istiqaməti/ixtisası: Müvafiq sahə üzrə Bakalavriat
– Leksik və qrammatik qaydalar üzrə biliklər
– Sosial şəbəkə kanallarından istifadə üzrə bilik və bacarıqlar
– Əlaqə mərkəzi həlləri üzrə proqram təminatlarından istifadə qaydaları
– Əlaqə mərkəzi keyfiyyət göstəriciləri ilə bağlı nəzəri biliklər
– Fərdi keyfiyyət göstəriciləri
– Problem həlletmə
– Keyfiyyət yönümlülük
– Müştəri yönümlülük
– Dil bilikləri: İngilis-yaxşı, Rus-yaxşı
Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində “Əlaqə mərkəzinın mütəxəssisi” qeyd etməklə hr.recruitment@ady.az e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur
– DİQQƏT: yalnız e-mail ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq, zəng və ya whatsapp üzərindən müraciətlər qəbul olunmur