OBA Marketlər şəbəkəsi Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyasını elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
– Daxil olan zəngləri qəbul etmək və qeydə almaq.
– Daxil olan şikayətləri qəbul edib adiyyatı üzrə yönləndirmək və nəticəni izləmək.
– Sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciət və şikayətlərin cavablandırması.
– Müraciətinin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək
Namizədlərə tələblər:
– Təhsil: Ali təhsil.
– Kompüter bilikləri: MS Office (excel əla səviyyədə)
– Azərbaycan və Rus dilləri – əla; İngilis dili – kafi
– Müştəri yönümlük və Komandada işləmə bacarığı.
İş Rejimi:
– Korporativ nömrə;
– Servis xidməti;
– İş saatları 09:00 – 18:00;
– Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
– Şənbə və Bazar istirahət günü.
Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
– Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Çağrı Mərkəzi Operatoru” qeyd edərək cv@oba.az e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq, zəng və ya whatsapp üzərindən müraciətlər qəbul olunmur